Raskausarvet kutisee. :( Ja seksi ei onnistu, kun olen niin kuiva. Ei auta liukastimetkaan.

On se jännä, kuinka tuo mieskin on hellydenkipeä ja huomionhakuinen. Itse sitä on niin vauvahuumassa ja elää symbioosissa pienokaisen kanssa, niin huomaa välillä miehen haluavan myös huomiota. Hellyydenkipeä hän on enimmäkseen. Kaipa tämä loppuu, kun antaa huomiota myös parisuhteelle kaiken tämän keskellä. Mieheni on ollut tosi hyvin mukana raskausaikana, vaikkei reissujensa takia ole päässyt jokaista hetkeä olemaan vierelläni, mutta olen ollut tyytyväinen hänen panokseensa raskausaikana. Paljon hellyyttä ja huomiota on minulle antanut, kai sitä voin välissä takaisinkin antaa. :) On hieronut ja rasvannut jalkapohjia kun olen pyytänyt ja auttanut kotitöissä ja koiran ulkoiluttamisessa. En voisi parempaa miestä vierelleni saada. :) Paljon olen lukenut keskustelupalstoilla, että mies ei osallistu ollenkaan mihinkään raskausaikana ja juoksuaika on pahimmillaan miehellä silloin. Mieheni on vasta 25 ja kauhulla odotin, että hänellä alkaa hirmuinen juoksuaika raskausaikana. Niin ei kuitenkaan käynyt, ainakaan vielä. Kai hän on juoksunsa juossut, aika vauhdikas nuoruus hänellä on ollut. Hän se halusi meistä ensimmäisenä asettua ja hommata lapsen.

Olen onnellinen miehestäni. <3